Päron på party

I lördags var Fredde och jag barnfria i över ett dygn för lite galej med våra vänner på kvällen. Jag med mina tjejer och Fredrik med sina grabbar, innan vi alla sen möttes upp på Satin och dansade. Sååå så rolig kväll!! 🥳😍🙏 Och barnen hade haft det så himla bra på varsina håll hos mormor och farmor och farfar ❤ Första gången någonsin vi separerat dom och jag hade jätte ångest innan (mest för min skull, känns bara så självklart att dom ska vara ihop jämt det har dom ju varit sen dom var små spermier/embryon i magen 😂) men det gick galant och dom hade båda sovit 6h i stöten och ätit som hästar.. annat än hemma både med sömn och mat 🙄 så känns så skönt! Och viktigt att dom får vara själva och slippa dela på uppmärksamhet och kärlek ibland med. Så sjukt tacksam över våra familjer ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0